zondag 15 juli 2012

Uitslag give-away

De dag van de uitslag van mijn give-away. Ik ben erg blij met jullie leuke reacties en ik wil de nieuwe volgers welkom heten. Ik hoop dat jullie me met veel plezier blijven volgen.




















Omdat ik van het handwerk ben, heb ik de trekking op de simpele "ouderwetse" manier gedaan: lootjes trekken.

Degene die zijn lekkere zomerse drankjes beschermd ziet worden door mijn bloemendekseltjes is geworden:


Van harte gefeliciteerd Agnes. Laat me even via de mail weten waar ik de dekseltjes naar toe mag sturen, dan komen ze zo snel mogelijk naar je toe.

Nu de zomer nog, maar dat heb ik helaas niet in de hand.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. wil ik hierbij agnes van harte feliciteren met prachtig gewonnen give away
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Agnes!
    En dank Vera voor de leuke give away!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Agnes met deze leuke give away!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Agnes proficiat met deze leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vera, hartelijk bedankt voor deze leuke give away.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Agnes gefeliciteerd. Jammer, Vera dat je niet voor warm zomerweer kunt zorgen, dat zou helemaal mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.