vrijdag 23 november 2012

7e Petit Four en Markt

Wat ben ik laat met mijn petit fourtje, Grietje heeft de volgende al weer geplaatst.
Deze sprak me wat minder aan en omdat ik druk was met andere dingen kwam ik er woensdag pas aan toe om hem te maken. Dit is het geworden. Ik ben er niet helemaal tevreden over.

Gisteren een gezellige markt in onze gemeente gehad. Ieder jaar wordt er voor de ouderen een gezellige dag georganiseerd met een thema. Dit keer was het Culinair Westfriesland. Ik heb hier gestaan met mijn chutney, jam, gelei, zoetzuur. De foto's zijn gemaakt door een fotograaf.

Tijdens de presentaties die er gegeven werden heb ik lekker zitten haken met als resultaat deze 2 zeepzakjes. Ik zag dit al eens op het blog van Maddy.


Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gezicht die potjes met hun mutsje.

    Groetjes en een fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww je hebt die zakjes ook prachtig gemaakt zeg ♥en ik vind met je petit fourtje niks mis mee hoor!!! leuk gezicht al die potjes op de foto
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat ziet dat er mooi uit: al die prachtige potjes met fleurige dekseltjes en keurige etiketten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er mooi uit, al die potten met die mooie lapjes op de deksels.
    Je zeepzakjes zijn leuk! Die ga ik onthouden.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geloof dat dit petit fourtje bij niemand de favoriet is hihihihi
    Maar hoe dan ook ik vind hem leuk hoor!!!!

    En wat een schitterende kraam was dat! Heeeeeeel gezellig, heeeeeeel mooi en heeeeeeel smakelijk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij ziet er toch leuk uit, het petit-fourtje! En wat een potjes!! Leuk om ze allemaal in een kraampje te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. volgens mij is er niks mis met je petit fourtje, ziet er toch goed uit?

    wat een geweldig gezicht al die potten met fleurige deksels..

    groetjes,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat ziet je kraam er top uit en die petit four is oke hoor gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij ziet er mooi uit hoor.
    En wat creatief al die gehaakte mutsjes op de potjes.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.