woensdag 28 november 2012

Druk, druk, druk

Het is een drukke tijd, er komen nog 3 dagen kerstmarkt aan. Hier moet natuurlijk een voorraadje voor zijn. Ben druk bezig met sokjes en wantjes.





Naast rood zijn ze er ook in groen en blauw.

Ik kan straks geen sokjes en wantjes meer zien hihihihi.













Sneeuwpopjes met vrolijke mutsjes en sjaaltjes horen ook bij deze tijd van het jaar.


Er zijn 2 snowy pixels gehaakt die hun mutsen nog op moeten. Misschien ga ik ze ook nog wel van katoen haken, maar eerst sneeuwmanhoofdjes met hoge hoed. Ik zal ze laten zien als ze klaar zijn.

Tussendoor ook nog de 8e petit four gehaakt, maar het moet nog gepimpt worden. Het worden geen roosjes, die vind ik niet zo leuk. Wat het wel gaat worden weet ik nog niet, dat komt later wel.
De pannetjes staan ook met enige regelmaat op het gas om voldoende jam en chutney te hebben. Ik heb nog wat extra cranberries besteld, de jam loopt als een trein. Misschien ook nog maar compote maken als ik er tijd voor kan vinden.

Daarnaast moet de kerstswap af. Ik ben bijna klaar en hoop het het weekend op de bus te kunnen doen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

11 opmerkingen:

  1. Nou, jij hebt het echt druk ja.
    Maar je hebt wel heel veel leuks gemaakt! Dat gaat allemaal vast als warme broodjes over de toonbank ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel gedaan!
    Misschien zijn kraaltjes leuk voor op je petit four?

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jemig jij hebt veel gemaakt en allemaal zo mooi zeg
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje wat een drukte en wat een tempo! die sneeuwpopjes zijn trouwens ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt het zeker druk. Komt de rook al van je haaknaalden? Tjonge, wat kun jij veel maken. En dan ook nog kokkerellen erbij. Ik hoop voor je dat het een hele succesvolle kerstmarkt wordt. Maar met zulke leuke maaksels en haaksels kan het niet misgaan.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo je hebt het inderdaad druk, ik vind je sneeuw poppetjes heel erg leuk, ik zie dat jij je Petit four al af hebt ik moet er nog aan beginnen ook nog geen tijd voor gehad. Denk dat ik ze met kraaltjes versier want ik vind die bloementjes ook niet ze leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker bezig...niet jezelf voorbijhaken hoor:-)!! De wantjes zijn gewoon supercute en dan die sneeuwpopjes met de vrolijke mutsjes en sjaaltjes! Mijn petit four is af, maar ben eigenlijk ook niet zo kapot van die roosjes (had ook de goede maat niet) ben wel benieuwd of je er een leuk alternatiefje voor weet te bedenken:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. december is altijd een drukke maand, zeker in jouw geval! Je hebt mooie dingen gemaakt! Veel succes op de kerstmarkten (sta je wel binnen?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Ik doe vanaf eind september alleen nog maar binnenmarkten.
      De kerstmarkten zijn in kerken, geeft een hele gezellige sfeer.

      Verwijderen
  9. Jeetje wat heb jij de vaart erin. Mooie dingen allemaal weer hopelijk verkoop het straks ook leuk.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap dat je tussendoor het petit fourtje nog kon haken!
    Mooie dingen heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.