vrijdag 8 maart 2013

Haaksels en Meer

Ik ben weer lekker aan het haken geweest.
Allereerst Pip de pinguin uit het boekje Dierenvriendjes Haken van Christel Krukkert.
Ik had even zin in een simpel patroontje en dat is dit. Omdat de winter weer terugkomt heeft hij zijn muts weer opgezet.

Ook weer een aap gemaakt, de ballerina. Ze is druk aan het oefenen om goed beslagen ten ijs te komen. Bij de premiere mag ze haar tutu ook aan.
Ik moet nog een stukje tule halen bij mijn buurvrouw.


Het borduren vind ik weer zo leuk om te doen dat ik nog 2 kaartjes heb geborduurd. Ik heb nu zelf een kaartje erbij gemaakt. Het ziet er heel anders uit, maar deze vind ik ook erg leuk.


Tot slot heb ik ook de breinaalden weer eens tevoorschijn gehaald. Dit heb ik gebreid. Wat het gaat worden laat ik de volgende keer zien.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit allemaal weer super gedaan. Pip vind ik ook wel een schatje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar dit heb je hopelijk niet allemaal in de afgelopen dagen gemaakt toch. Anders ben je wel een superhaakster.
    Wat een leuke knuffels en mooie kaarten. Wat zijn we met z'n allen toch lekker bezig he.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker bezig geweest de afgelopen tijd en allemaal even mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo je bent zeer creatief bezig geweest en hebt veel leuke dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he wat ben je lekker bezig geweest ziet er allemaal geweldig uit en wat is het aapje lenig zeg ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ben blij dat ik niet de enige ben die van alles door elkaar doe, haken, breien, borduren:-)) Pip is schattig...wel héél jammer dat hij zijn muts weer op moet, we genoten net van die voorjaarstemperaturen. De geborduurde kaartjes zijn ook erg lief! Je bent goed bezig ! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een diversiteit aan freubelplezier zag ik hier voorbij komen.
    Groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een creatief weekje!!! Mooi hoor!!!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige pinguïn, mooie aap en gezellige kaartjes!
    Wat dat laatste breiwerk betreft wordt het afwachten, want dat kan nog zoveel worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk creatief zeg, leuke dingen heb je gemaakt.
    Maar het aapje en de pinguin...whoeiiiiiiiiiiii ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schattige aap en jouw pip is heel leuk..
    ik heb ook net een blogje met hem er op gezet.. samen met zijn ma!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, je bent op dreef. Ik heb Pip vorig jaar gemaakt. Wat is ie leuk hè! En je andere knutseltjes zien er ook weer super uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.