vrijdag 22 maart 2013

Stempels

De markt van afgelopen zondag was er een om snel te vergeten.
Dit betekent wel dat ik even tijd voor mezelf heb kunnen nemen.
Ik ben lekker aan het borduren gegaan, maar dit laat ik later zien.

Ik zag op diverse blogs de leuke stempels van Hanneke van Prutselz voorbij komen. Ik heb haar gemaild en gevraagd of ze voor mij een stempel met "Vera's Home Made" zou kunnen maken. In ruil zou ik iets voor haar maken. Toen ik op haar blog wilde kijken bleek deze verwijderd te zijn. Helaas kon ik dus niet meer zien waar ik haar blij mee zou kunnen maken. Ze wilde het stempel toen voor niets voor me maken als ik reclame op mijn blog zou maken, bij deze dus.

Gisteren kreeg ik het stempel binnen. In mijn mail vond ik een berichtje waarin ze schreef dat ze niet tevreden was over het stempel en een nieuwe had gemaakt die onderweg is.

Naast het gevraagde stempel kreeg ik ook nog 2 stempels extra. Ik ben er superblij mee Hanneke.

Natuurlijk kan ik dit niet zo maar accepteren en dus er is een pakketje naar Hanneke onderweg. Wat in het pakketje zit houd ik nog even voor me, het moet wel een verrassing blijven.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

11 opmerkingen:

  1. Prachtige stempels! Lijkt me heel moeilijk om te maken met al die kleine letters. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww meis wat zijn ze mooi he...ze maakt werkelijk kunststukken GENIET

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je eigen stempel met naam er op
    en dan nog gekregen!
    Veel plezier er mee!!!!
    Fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stempels zeg. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze kan zo mooi stempels maken, leuk zeg.
    Geniet van je eigen naam stempel ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat de markt niet was wat je ervan gehoopt had, frustrerend is dat dan hé als je er zo druk mee geweest bent. De mooie stempel maakt weer wat goed...die Hanneke kan er wat van!! Benieuwd wat je haar gestuurd hebt!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stempels! (Jammer van de markt)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, een stempel met je eigen naam. Jammer dat de markt niet werdt wat je er van verwacht had. Misschien volgende keer beter. Met deze stempels moet dat vast lukken.

    Groeten en een fijn weekend.

    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MOOI!!! Hanneke is een natuurtalent met stempels!!!
    Veel plezier ermee!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhhh Hanneke haar stempels worden wereld(blog)beroemd hahahahahaha
    Ze zijn prachtig meis!!!!!!!!!

    Jammer van de markt meis .... volgende keer loopt het weer storm hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.