woensdag 6 januari 2016

Nieuw viltproject

Allereerst wil ik al mijn trouwe volgers en stille lezers (en dat zijn er veel, gezien de aanvragen voor het gratis breipatroon van het poppetje) een heel gelukkig, gezond en creatief 2016 wensen.

De feestdagen zijn weer voorbij. De kerstspullen zijn weer naar de zolder.
Ik heb genoten van de korte pauze die ik genomen heb, maar moest toch weer sneller aan de gang dan mijn bedoeling was. Ik kreeg een bestelling binnen waar ik geen nee tegen kon zeggen, maar hierover de volgende keer meer.

Ik ben begonnen met een nieuw viltproject voor de winter. Op de letters H O M E komen winterse tafereeltjes. De H heb ik inmiddels af.

Het roodborstje lijkt op de foto een gedrocht, in het echt valt dat reuze mee hahaha.
Nu eerst de bestelling af en dan verder met de O. Daar komt een uil op.
De patronen heb ik besteld bij Crejanne Design.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. Wederom een leuk viltwerkje. hoe groot zijn de letters? Tot bij het haakcafe. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat belooft wat, wat leuk is dit!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik een trouwe volger? Jazeker ben ik dat! Ook hier wens ik je een fantastisch 2016 toe, ik hoop dat je weer veel moois mag maken en vooral gezond en gelukkig blijft :-)
    Ik vind die letters die je maakt toch zo leuk worden! Lijkt me nog best een klusje, maar dan heb je ook wel wat!
    Ik begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden naar je bestelling...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk zeg.
    Mooi ook, het woord "Home", kun je ltijd wel ergens mooi neerzetten.
    Succes en ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar je bestelling hoor.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen voor 2016!
    Wat gaaf je letter! Ik kan bijna niet wachten op de rest, te gek!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige winterse H, reuze knap!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beste wensen voor 2016! Mooie viltletter. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.