dinsdag 8 maart 2016

Bien de Haas

Beun de Haas voelde zich zo alleen. Hij vroeg of ik een vriendinnetje voor hem wilde maken en of dat een beetje snel zou kunnen. Nou, maken wilde ik wel, maar snel zat er even niet in met alle buitenactiviteiten.

Maar ze is af. Hier is Bien de Haas.

En Beun is helemaal happy met zijn meisje.

Hij wilde ook nog even buiten poseren met haar, ondanks dat de kleuren dan minder mooi zijn.

Deze leuke patronen zijn van JB Crochet Design and Creations.

Als het nu even droog wil blijven ga ik nog een poosje buiten aan de gang.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Superleuk stel, schattig! Nu nog een nest met kindjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stel!
    Maar uh, als ze toch zo nodig buiten willen poseren, kunnen ze net zo goed een pootje helpen ;-) Ik heb wel erg medelijden met jouw lichaam, dat wordt nu wel heel erg zwaar belast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig en lief koppeltje ...
    Mooi gehaakt hoor Vera ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.