donderdag 26 januari 2017

HOME in herstsfeer

Hoogste tijd voor een nieuwe post.
Echt veel heb ik niet om te laten zien. Ik ben met van alles bezig, maar er komt bijna niets af. Ik heb de rust niet om er voor te gaan zitten. Komt vanzelf weer.

Ik ben weer eens met vilt bezig geweest. Ik wil de letters HOME in 4 seizoenen maken. De winter en KERST zijn al af en liet ik eerder hier en hier al zien.
De herfst spreekt me erg aan, dus daar mee begonnen.
De H is met een blaadjes vegende kabouter en een paddenstoel

De O met een eekhoorn met eikeltjes. Deze vind ik zelf echt super.
Helaas komen ze in de streek waar ik nu woon niet voor, maar in onze tijd in 't Gooi zag ik ze tijdens mijn werk wel eens door de bomen rennen. Zo leuk om te zien.

Ik twijfel nu of ik verder zal gaan met de M en de E of dat ik met de lente aan de gang zal gaan.

Ook haakte ik nog wat engeltjes op bestelling.
Voor nu ben ik daar even helemaal klaar mee. In het najaar zal ik ze wel weer gaan maken en ik denk er over om ook andere te gaan bedenken.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Die letters worden echt super gaaf! Ik ben ook heel groot fan van eekhoorntjes, maar ook van kabouters zoals je weet, dus ik vind ze allebei geweldig!
    Die engeltjes blijven je bezig houden, kan me voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent, je hebt er al zoveel gemaakt. Ik hoop dat je de rust weer snel terugvindt en weer met plezier nog meer mooie creaties laat ontstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die letters. Het kaboutertje lijkt er zo af te lopen. Ik zou ze eerst afmaken als ik jou was. Dan rust dat en geeft het ruimte voor nieuwe ideeën.
    Oh, en ook nog kerst bij jou. Weet je nog wel welk jaargetijde het is???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig mooi die letters ...
    Origineel genaaid hoor ...
    Fijn weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor.
    Maar, als ik jou was zou ik nu inderdaad met de lente gaan beginnen.....
    Het wordt straks mooi weer en dan krijg je het voorjaar in je kop en dan kun je meteen je letters neerzetten om helemaal in de sfeer te komen.
    Het is nu al prachtig weer, zonnetje, vogeltjes fluiten, het lijkt al wel voorjaar vanmiddag.
    Ik heb trouwens makkelijk praten, ik lig in bed, met een griepje, bah!!

    (je kan natuurlijk ook gewoon doen waar je zin in hebt hè, en je van mij niks aantrekken, hi hi)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die letters zijn echt leuk. Ze staan ook nog steeds op mijn lijstje maar eerst mijn cursus afmaken. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.